Syrrans examensfest.

Igår fira vi syrran ännu en gång för hon tagit läkarexamen. Förra gången var det "fyllefest" med vänner och igår var det vår familj, davids familj (hennes sambo) och även två från Österrike som varit på besök hos mamma och pappa nu i en vecka.

Här kommer bilder. Vi överraskade Theresa med en jätte cool tårta. Det är en läkarväsla med hennes namn på, Dr. Theresa. Runt om väskan ligger plåster, tabletter, spruta, gasbinda osv..allt av choklad, mandel osv.
Hur fin är inte den??Theresa blev helt chockad hahah!
Jag låter bilderna tala för sig själv!


Jag innan vi skulle köra till G-löv



Lite av maten, en exotiskbricka och en italiensk, sen lite österrikiska grejer också, men det fota jag aldrig!




Haha världens sötaste pappa!!Där står han med lite bröd!!



Theresa äter tabletterna som låg i burken :)



I verkligheten så såg väskan ut som riktigt skin/läder. Jag är fortfarande helt i chock efter denna fina tårta!!

Kvällen var jättetrevlig, massa massa skratt och massa vin!De gillar vi!!jag och Jontemyra körde hem vid 02.00, jag somna direkt..vinet var perfekt "sömnpilla" för mig haha!

eftersom det blev massa mat över igår fick jag och hjärtat en lyxfrukost idag:)



Jontemyra är och tränar och jag ska spendera tiden med att stryka...roligt!
Ikväll blir det mys med mina tjejer igen, Malin, Tina och Ida :)

Ida tod examen igår som arbetsterapeut, hon har pluggat i Jönköping (börja en termin före mig)..Hoppas vi blir kollegor sen ;)!!Nu har hon äntligen flyttat hem igen till Helsingborg!!

Trevlig lördag kära vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0