Underbart.

Det är underbart med sommarlov!Jonathan har ju också semester nu och vi lever livet för fullt. Har inga planer för dagarna, går långa promenader, är uppe sent om kvällarna, ingen väckarklocka är ställd på morgonen (fast jag  vaknar tidigt som vanligt), ingen stress, plockar lite här och där (vår lägenhet glänser varja dag för vi går och små städar)! Det är så underbart..detta behövde jag, lugn och ro.
Idag var jag och Jonathan på promenad i en skog, vi var på grodjackt (typiskt oss), men tyvärr hitta vi ju inga haha!!
Imorgon är planen att sväng på väla, slänga i lite tvätt, sen ha en underbar kväll med tjejerna. Vi ska gå ut och äta, snacka massa skit och skratta så högt som bara vi kan, sen ska vi ju även se sex and the city 2! Jag älskar mina tjejkvällar med dom finaste vännerna!!Kommer bli kanonkul som alltid!!

Fredag ska vi sen fira Theresa igen, men denna gången även med föräldrar och allt de där. I helgen var det ju bara för oss "ungdomar" haha. Så på fredag blir det vår familj, Davids familj och vänner från Österrike. Ska bli kul och så söt som min pappa är har han skrivit ett tal. Har redan tjuvhört lite, lovar att talet innehåller både skratt och gråt.

Syrran jobbar ju för fullt nu som läkare, hon trivs jättebra och älskar sitt egna lilla kontor och patientrum. Typsikt henne att inreda för fullt!Det har vi nog båda fått från mamma!!

Har fotat lite nu de senaste dagarna , men kameran ligger i köket och jag sitter här och halv sover, så bilderna kommer imorgon!Orkar inte resa mig :)

Nej alla glada, nu ska jag hoppa ner i soffan och mysa igen hos min sockerärta!
Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0