Vilken konstig morgon + helg information!

Helluu!

Idag är jag ledig, inte bara idag. Hela tre dagar!!Underbart! Imorse vakna jag av att jädrans fiskmåsar gapa utanför vår lägenhet. Jonathan satt och åt frukost och jag bad honom skrämma bort dom haha. Sen cykla han till jobbet, klockan var väll 04.00 nått?? Han är sååå duktig!Jag somna om, sköönt!Vaknar av att telefonen ringer, kollar på klockan och får en chock!!klockan är 06.40..vem fasiken ringer då?? Trodde att det hade hänt något och sprang upp och svara. Det tutade på ett kosntigt sätt och ingen sa något. jag la på och vandra tillbaka till min sköna säng!Går tre minuter och det ringer IGEN!!precis samma konstiga tutandet!!Trodde de var fel med telefonen och prova ringa jonathans mobil, de gick!Det skumma är och även de otroligt jobbiga är att det ringde var tredje minut i EN TIMME??? vem ringer folk den tiden och vem var det? var hemligt nummer. Jag var så arg tillslut och skrek massa elaka saker i telefonen, måste sätt otroligt roligt ut!jaja, jag vandra vidare in till soffan efter en timmes suckande i sängen med telefonen i högsta hugg!Kolla lite tv och somna efter ett tag. Så trött jag var. Jodå, vad händer då?? Jonte myra ringer, jag suckar lite smått och svarar..vad tror ni han gör? HAN LÄGGER PÅ!!!jag ringde och ringde och ringde men ahn svara inte..har fortfarande inte fått tag på honom! Jag somna om och vakna en halvtimme senare med fruktansvärd huvudvärk!!Vilken morgon!??

Så ja, jag har verkligen vaknat på fel sida idag, är sur och gnällig!!Nu kan ni ju alla gissa vem som kommer få hantera mitt humör idag?? Jo stackars Jonathan haha, får väll skicka ett sms och vanra honom!!


Nu till lite roligare grejer. Helgen var UNDERBAR!! lördagen börjades med cykelköp för jonathan :) Han var lika glad och ivrig som en liten pojke!
Det var ju full rulle med bröllop den dagen så vi skulle spana in detta på tv hos Johanna/johan/Alma. Vi tog bilen ner för att inte missa något. När vi kom till dörren hitta vi även Jonathans kuysin Felsica där och hennes pappa. Johanna var påväg till lägenheten, då hon hade handlat. När hon kom upp (stressad som tusan) hitta hon inte sina nycklar. Det var rent ut sagt kaos i trappuppgången. haha, allt tömdes, väskor, jackor, bebisgrejer..överallt!!Johanna (Jonathans syster) sprang till grannanr och höll på, jag stoppa ner handen i väskan och får upp...en husnyckel!Stackars Johanna!!In kom vi, slängde in alla grejer för att inte missa när Vicktoria och Daniel skulle säga Ja till varandra i kyrkan. Vi missa inte det :) perfekt!! Bröllopet var fint, men jag måste säga en sak!!Hennes klänning var (förlåt) Katastrof tråkig. Jag ville nästan hoppa in i tv och piffa till den lite! Det var iaf mycket kärlek mellan dem och det är alltid kul att se den lyckan!
Vi skratta mycket att vakten som svimma, fjädrarna på en nisse som servera vid middagen och även åt kungens juck när det var dans på G!! Mycket trevlig kväll med, god mat/dryck, trevligt sällskap och en mysig Alma som vanligt!!Innan kvällen slutade kom Joel och hans kompisar. Jag var livrädd för Joel, full och lite smått galen!Men rolig som alltid!!När vi skulle hen körde jag och Jonathan hem Fredrik i Allerum (en vän till familjen Isgren). Efter vi lämnat honom vid huset och skulle hem så körde vi vilse i Allerum..hur lyckas man??!Vi körde förbi en Älg (ingen riktig, någon upplyst staty) och diskuterade länge om vi sätt älgen tidigare eller inte haha!! men vi kom hem vid 02.00 nått!?

Söndag var det kalas för min svärmor :) massa folk och trevlig som vanligt!Vi tänkte ju cykla dit men min cykel var helt sönder!Ska fixas idag hoppas jag! Oj vilket inlägg, pallar ni läsa??

Nästa inlägg är massa bilder, kommer upp snart!måste bara fixa lite!

hörs snart!! ursäkta om det är slarvfel i texten, pallar inte läsa igenom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0