30 års fest och nej..jag är inte 20 längre..

Igår var det fest för Johan som hade fyllt hela 30 år!Passande till åldern var det 30 personer som halv sju anlände i Rydebäck. Jonathan, Joel, Sara och jag skulle ta bussen vid kvart över sex tiden. Bussjäkeln kom aldrig så jag börja vinka hit taxi bilar precis så som man gör i New york :) haha! Jonte och joel skämdes..men dom klaga inte när sen en taxi svänge in och tog upp så att vi slapp frysa.

När vi sedan kom fram var det massa trevlig folk som vi gick runt och hälsa på. Goda fördrinkar bjöds det på och lite tilltugg till de. Fint!
Vi skulle alla ta varsin godisbit för att sedan hitta en likadan godbit på bordet. Konstigt nog fick jag jonte mitt mot mig haha!

Det bjöds på underbar mat som jag absolut ska ha recept på Johanna!! Självklart fick vi god dricka till. Efter maten började folk vadra runder och snacka. Sedan lekte vi en musik lek och efter det var det efterrät. När den var uppäten var det musik och dans. Vid 02.00 tiden var det sedan nattamat haha, korv med bröd bjöds det på. Utmärkt!

Vid 03.00 hämtade taxin oss och vi somna kaboms i sängen :)
Detta var nu lite kortfattat om kvällen, nu tycker jag att vi låter bilderna tala för sig själv. Jag och Jonathan är inte riktigt pigga idag. Vi märker tydligt att vi inte är 20 längre moohahaha! Jag är ändå piggare nu men jag börjar med att lägga upp en bild. Fler kommer ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0