Ännu en gång uppdatering.

OMG...

Jag har ju blivit urkass med det här att blogga. Tiden röcker inte till för sånt "trams" när man bor i hus haha :)!
Nej nej, huset och plugget kan jag inte skylla på denna gången. Jag har faktiskt unnat mig paus från både plugg och hus och spenderat massvis med tid med betydelsefulla vänner. Visst låter det underbart? Det var det också kan jag tala om för er!

Fredag: var det en softkväll med Jontemyra, inte helt fel!

Lördagen: Tina kom hem till mig på kvällen och var den första av mina vänner som fick se huset nu efter renoveringen. Hon tyckte det var jättefint :) Kul att höra. Det var en jätte mysig kväll. Vi bara mös och skratta hela kvällen. Behövigt! Vi stack till coop och handla tacos grejer hem. Sen lagade vi mat tillsammans. Vi kolla på två filmer. En var bra och en var fruktansvärt dålig...men vi titta på hela iaf!När klockan närmade sig 01.00 körde jag hem fisen Tina och hämtade upp Jonte och co som varit på konsert i Köpenhamn.

Söndag: Morgonen började med frukost på Eh med Malin och Tina. mycket trevligt som vanligt i deras sällskap :)! På kvällen sedan träffade jag Tina igen och även Ida. Vi handlade på Oj och sedan stack vi till Ida och lagade hemmalagad pizza. Runt 22.00 tiden blev vi hemskickade haha.

Måndag: Tredje kvällen i rad med Tina :)! Det blev en tur på väla, viåt på haket och sedan hollywood mys hos Tina. När Tina somnat körde jag hem och väntade i någon timme till att jonte skulle komma hem från konsert två! Lägg märke till att det var samma band han såg som i lördes...

Tisdag: Grattis jag hade faktiskt en dag tillsammans med Jonathan!

Onsdag: Eftermiddagen spenderades i Rydebäck tillsammans med Jonathans syster och lilla Alma. Väldigt mysigt och kul som vanligt. Alma tog några steg lite då och då. Snart springer hon nog runder så man får jaga den lilla fisen! På kvällen sedan körde jonte och co till göteborg..tro det eller ej...samma band som de andra två dagarna! Jag ville inte spendera tid med mig själv som jag annars ofta får göra så jag hade en date med Emmy. Hon bjöd på våfflor och vi pratade massvis med fina minnen..moohahah! Alltid lika kul!!

Detta var en snabb uppdatering. Här under hela eftermiddagen kännt att en migrän attack vill bryta ut..men den gör det inte riktigt...ligger mest och trycker på och det är ganska störande. Då är det bättre den kommer så att jag kan droga ner mig lite!

Jahap..jonte kommer nog hem om någon timme och jag ska fortsätta underhålla mig själv nu!

Puss och kram!


Haha vill ni se en rolig grej. De första dagen när vi flyttade till huset så levde vi i total renoveringskaous och med våra möbler och kartonger i en enda röra. Vi tyckte båda just då att situatinen var hopplös och vi var båda ganka nere. När jonte var på jobb så ritade jag en bild till honom i paint som jag skickade till hans mail.Sött va :)..Bara de att jag stavade fel haha..,det ska stp ihop...inte ihor haha! Denna bilden var både komisk och söt så vi har sparat den på skrivbordet :) + att jag såg först nu att jag stavat fel på hjärtat också HAHAHAHA!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0