Äntligen Fredag!

Hej folket! En gladare Andrea är här!Vi är äntligen något sådär klara med uppsatsen, i helgen blir det bara lite finslip och så ska vi lägga till lite i diskussionen. Sen ska uppsats skiten upp :) Tjoohoo!

I eftermiddags  (efter skolan) var vi på Ikea en sväng, alltså jag och jontemyra. Vi fick med oss en golvlampa som just nu lyser upp våran slinky (liggfåtölj haha). Även lite glödlampor, skol förvarings grejer och ljus fick vi med oss hem :)!

Nu ska jag ta en välförtjänt fredag kväll UTAN plugg! Hela veckan har jag pluggat från 07.00 på morgonen till 21.00 på kvällen..ibland även längre!Vi har åkt till skolan när de varit mörkt och kommit hem vid 18.00 då det också var mörkt haha! Jaja som sagt, nu fredagskväll med pluggpaus och sen fortsätta med pluggandet i helgen!Då ska jag även locka fram julen i detta hus!Spännande!

Jag passar på att njuta av denna lugna kväll då nästa vecka blir ett helvete med skolan och all anatomi till massagekursen nästa helg!

Ikväll blir det fläskfile med lite rotfrukter i ugnen! MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0