Jag vill säga förlåt.

För att min blogg blivit otroligt negativ, tråkig och bildlös. Det är mycket kring mig nu och stressen är min bästa vän.
Jag lovar att så fort allt lugnat sig så ska även denna lilla tösen som sitter och skriver bli på bättre humör.

I natt snurrade alla tankar i mitt huvud, grejer jag verkligen måste göra inom ett par veckor? Herregud, jag är ju bara en människa!!Varför har inte dagarna några extra timmar!

Inatt somna jag 24.00 och sov till 01.00 då jont väckte mig i soffan. Han tyckte jag skulle borsta tänderna..hur ska man tolka de? Ja bättre de än att vckamig för att jag ska kissa som han gjordeen gång.
Efter de la vi oss i sängen och Jonte börja..hmm ja vad ska jag kalla de? PANIKSNARKA! sängen vibrera och jag visste inte riktigt vad jag skulle ta vägen. Massa knuff, bråk och skik var det denna natten för att jag skulle få lite sömn innan min klocka ringde...Jonte minns inget som vanligt, helt väck i sina drömmar.
Meddans han låg där och gotta sig fundera jag på alla måsten, fundera på hur skönt det ska bli närallt är över och funderade på hur många tre apor jag skulle dricka på en och samma kväll? Nej inte så illa men guud vad jag ska fira. Häng på om ni vill!
Här ärlite saker jag nu måste göra innan jag firar med tre apor...alltså någon vecka har jag på mig..

Att göra lista

* MÅSTE kämpa vidare med uppsatsen, det ska gå!!Den ska bli klar och den ska bli bra!!
* Köpa massagebänk i dagarna
* Börja förbereda opponering på en annan grupp
* Börja läsa anatomi och fysologi till massagekursen (alltså alla muskler, skelett, senor, nerver osv igen. Kunna fästa/urspsung, uppgift och allt vad som ingår)
* Köpa julklappar
* Fortsätta kolla/söka jobb
* Massera 10 personer
* Skriva en hemtenta om anatomi till massagekursen
* Göra lite andra små uppgifter till Massagekursen + skolan såklart
* Fortsätta förbereda med uppsatsen
* Ja just de ja, så ska vi ju ha inflyttningsfest, börja planera mera till denna kväll.
* MÅSTE leta upp mitt presentkort från trivas på råå (Behövligt efter allt är klart
* Komma ihåg alla som fyller år i december
* Förbereda redovisning av uppsats
* Försöka tillbringa mer tid med Jonathan som saknar mig? tror jag iaf...
* Hitta någon tid för vänner?
* Ringa tillbaka de missade samtalet som jag inte har hunnit i veckan
* Sluta tänka på depptankar och känna mig som en lycklig människa
* Just de ja och där bland allt detta så ska jag ju fira jul, utan farmor :(
* Fan jag måste ju julpynta!!När ska jag hinna de, jo det löser jag...
* Just de ja, jag och jonte ska ju tydlig ha nyårsfest..hmm planer till den kanske man får börja med!
* Ja och bland allt detta så ska jag ju ta min examen är det tänkt...fan måste planera den festen med...

Hmm nått har jag glömt!

Ja ja, nu är jag jättetrött efter enbart en timmes sömn. Hmm men allt löser sig nog..nu ska jag plugga mer till uppsatsen..blääääääää...länge leve livet eller nått!
Skål!!




Denna bild ger mig kraft, Andrea i ett nötskal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0