Nyfikna :)?

Förstår att ni är nyfikna på huset. Jag kommer lägga upp massvis med före efter bilder som ni kan se. Ni anar inte hur skönt det ska bli när detta renoveringsprojekt blir klart!!OJOJ vilken lättnad bara av att tänka tanken. Det har varit väldigt tålamodskrävande, för både mig och jonte. Men så snyggt det blir. Ljust, stort och fint :)

Jag har ju även massa bilder från avskedsfesten i min lägenhet, det har jag ju inte laggt upp än. Men det är många bilder med för mkt hud så det kan jag inte visa HAHA, vår hemlis :)

Dessa bilder kommer inom kort, håll utkik!

Kram Andrea, som ljust nu håller på att slå ihjäl sin böcker så trött hon är på att konstant plugga!!!Jädrans kandidatuppsats!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0