Övernatningsparty

Ikväll ska jag sova i Glumslöv. Jonathan har slängt ut mig haha. Eter HIF kommer det hem några snubbar så ska dom har en hemmafest här hemma. Så jag ska snart köra till glumslöv.

Dagen med syrran igår var lyckad. Vi började med lunch på AFborgen. Till förrätt var det en jätte god bönsoppa, sen åt vi kycklng och det hade en god salladsbuffé. Mätt som en gris blev jag. Efter det blev det en lyckad shoppingrunda. Jag fick mig tre par trosor, en snygg kjol, ett par jeans, ett hårband till träningen, en bh/topp, strupbyxor och min första julklapp haha. Till pappa :)


Jag tänkte bjuda på en liten bild :) och ja..jag har solen i ögonen haha!Detta är jag och jontemyra på en promenad i Österrike. hmm tre år sedan tror jag det är!Tyckte denna bilden passade ganska bra i höstmörkret.


Trevlig kväll vänner :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie Augustsson

När får vi se bilder på huset? ;)

2010-11-02 @ 09:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0