Radhus.

Hellu vänner!

Efter en lång dag i skolan hoppa jag av tåget i glumslöv. Besökte pappa lite ovh åkte sedan med mamma och pappa för att titta på ett radhus till dom i Ramlösa. Men det kändes för trångt för dom och det var väldigtmycket insyn av grannarna. Så de va inte intresserade. När dom berätta för mäklaren att de bodde i glumslöv började han genast förhandla om deras hus haha. Han ville så gärna bo i populära glumslöv sa han :) Roligt!!


Nu har jag kommt hem, trött som få!Har tagit bort pappret från golvet i hallen så man äntligen kan se vårt trägolv igen. Har även damsugat och drukit litemjölk för er som är intresserade haha!

Nej, ska jag unna mig att sitta lite i soffan ikväll och koppla av framför tv? De va ju ett par veckor sedan...




Jag för några veckor sedan när jag var ute och sprang vid lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0