Uppdatering.

Sitter i skolan. Vi har full fart här i skolan med vår kandidatuppsats. Alla känner sig trötta och stressade. Vi har tyvärr inte fått så lång tid på oss som alla andra utbildningar får. Arga är vi!!

Snart ska jag lämna skolbygget och träffa min syster på stan här i Lund. Vi ska luncha och shoppa :) Alltså med andra ord ha en riktig mysig systerdag.

Som ni märker så bloggar jag knappt mer. I mitt liv är det mycket just nu med skolan och fix av huset som gör att när jag väl har en ledig stund så vill jag inte dela den med min blogg utan med Jonathan och mina vänner.

Jag har fortfarande en hel del bilder som väntas på att lägga upp och jag vet jag lovar och lovar hela tiden att dom kommer snart.
Jag är kass!!

Helgen var toppenskoj. I fredes höll jag på att städa och då fick vi finfin besök av min svägerska Johanna och lilla dottern Alma. På kvällen sen kom även Johan och vi drack vin. åt god mat och hade jätteskoj. Idol kolla vi okcå på :)! Så efter en lyckad fredag med trevligt sällskap kommer vi sedan till lördagen :) Då blev de någon runda till tippen (vårt andra hem de senaste tiden) och fix i huset. På söndagen sedan jobbade jontemyra (som snart varje söndag :( ) Så jag fick finbesök av mamma och pappa :)! Dom kqn som vanligt inte sitta stilla och börja  direkt att arbete i trädgården haha. GALNA FÖRÄLDRAR!! Så det var en myssöndag med mina päron..

I måndes spenderade jag kvällen med mina toppenbrudar. Det blev kinamat och mycket skratt. En fika på mezo hann vi också med innan min taxi (jonte) kom och hämta mig!

Igårkväll så var jag och jontemyra en runda på living och köpte en hatthylla. Det blev inte samma som Johan och Johanna har men det blev en annan fin vit hatthylla. Sen körde vi till rusta haha. Min idée! Men det var bara massa skit där såklart. En tandkräm köpte vi på rusta!?mooohaha
Sen blev det en sväng inom IKEA där vi blev vita galjar, en taklampa till köket och några ljus rikare.



Funder på att sluta blogga eller bara ta en bloggpaus tills allt lugnat sig?

Nu ska jag snart kila ner till stan och möta upp Theresa :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0