Ett nytt steg i livet.

Nu bor vi i hus!Känns heeeelt underbart om jag ska vara riktigt ärlig! Vi har sovit här en natt ovh tro det eller ej men jag var inte rädd, inte nått!!haha det trodde jag aldrig! jag trodde att min trygghet från lägenheten skulle försvinna, men icke!!Kanske har blivit vuxen ;)?? Jonte snarka som en gris och jag fick först min skönhetssömn klockan 2 i natt!!

Idag har mycket kommit på sin plats på mellanplan!Så nu känns det som ett hem :) vårt hem!! Det är såå snyggt, ni måste snart alla komma och titta. Iaf ni jag känner :)

Jag känner mig lycklig just nu, denna känslan har jag längtat efter!!Hoppas den håller i sig!!

Annars, så är jag förkyld, lite segt men det går nog över snart!!Imorgon är det skola igen och även denna veackan kommer bli meeega stressad i skolan :( nu kommer tant veckan jag har haft ångest för!!Men de löser sig!!

Nu ska jag tömma diskmaskinen och fixa lite till här hemma. Sen ska jag mysa med jonathan, lyssna på lite fin musik, dricka te, tända ljus.


Tack alla som hjälpte till med flytten!!

Kram från Andrea i huset....(omg måste vänja mig vid tanken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0