Funderar!

Som ni märker har jag inte mycket tid till bloggen, är i skolan, har massa att plugga när jag kommer hem, åker till huset och fixar osv osv!Funderar till och med på att sluta blogga ett tag..eller för alltid!Jag har även massa, massa  österrikiska bilder kvar men jag orkar inte lägga upp fler!Så resten av resan får ni inte se haha :)!

Igår hade jag en systermammadag! Mamma kom till helsingborg och vi körde till ekeby möbelaffär för att jag ville visa henne bordet!Hon tyckte det var kanonsnyggt :)! På ekeby möbelaffär hände en skum sak! Mamma fick ett sms och säger att det är från jonathan så hon börjar läsa högt haha..så här läste mamma - Detta får inte Andrea veta...sen säger mamma oj och tittar på mig!jag står såklart med ögon stora som tefat..öronen är nog lika ståra och jag drägglar för fullt (nästan)! Sen läste mamma vidare tyst och jag vet inte mer...hmm!!Så nu funderar jag även över detta ;)!! har försökt få ut information av jonathan men han bara ler och håller tyst!!
Iaf tillbaka till min systermammadag. Efter ekeby åkte mamma och jag tillbaka till stan och mötte upp Theresa (min syster). Vi gick i lite affärer och bara mös på stan :)!Efter det åkte vi till huset eftersom Theresa bara varit utanför och hon tyckte det var kanon snyggt.  Efter det körde vi vidare till glumslöv och hade vårt egna kräftkalas :) såå gott!! pappa som inte äter kräftor åt sina chivapchichi haha, typ starka österrikiska biffar!
På kvällen sedan körde jag hem igen och påvägen hem fick jag "tvärbromsa"..jag såg nämligen en söt liten tant ligga i gräset och hennes rullator hade vält. Jag sprang fram och hjälpte henne upp!Vi prata ett tag och hon kalla mig konstant ängel och älskling haha!Så söt! Som tur var verkade hon inte skadad!!Men hon lova mig att åka till sjukhuset om hon fick ont senare på kvällen!!

Idag är det söndag. Det blir en husdag idag. Jonathans pappa och jonte ska tapetsera, jag ska måla ett element och sen kommer även mamma och pappa så ska vi hålla på att storstäda trädgården :) Usch när ska jag hinna med alla skoluppgifter tills nästa vecka ??Någon som är sugen på att läsa engelska artiklar om hälsa??haha!tänkte väll de...

jaha vad har jag annars att berätta..jag sover så jädrans dåligt nu igen!Blir först trött mitt i natten..typ vid 02.00..vaknar ca fem gånger efter det och ligger vaken och vaknar sedan klockan 7 pigg...varje gång det är så här är det min höstdeppression som är på gång!!Vi håller tummarna för mig att jag iaf slipper den detta året!!!





Okej, det kom två bilder till från österrike haha!den ena på mig är vid strandbaren i wien som ligger under vår lägenhet (var tvungen att visa denna bilden för den ser så rolig ut..ser ut som mina ögon sitter på olika nivåer i ansiktet), den andra är när jag och jonte var och körde båt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0