Jag gråter.

Jag gråter, jag känner mig hopplös, jag har det väldigt kämpigt och tufft just nu, jag tycker det är för mycket att tänka på just nu, jag stressar ihjäl mig, jag har huvudvärk konstant, jag har ingen fritid, jag pluggar konstant, jag känner mig dum och korkar när det är så svårt, böckerna på engelska känns som japanska, jag mår lite illa, jag har ångest, jag är väldigt ledsen för tillfället, jag är trött och seg, jag drömmer om en bättre framtid utan universitets uppgifter/tentor, jag är dålig som fan, jag är hungrig, jag vill träffa vänner, jag vill till huset, jag MÅSTE börja packa i lägenheten, ännu en gång känner jag mig hopplös, jag fryser lite om jag tänker efter, borde gå på toa, borde ringa samtal, stressen är min närmaste vän, gråter,gråter,gråter, jag är sååå dålig, måste skicka viktigta mail, jag känner mig ensam och liten, måste plugga...hejdå!


tack mamma för att du alltid finns och lyssnar när jag är ledsen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0