Livet leker med mig just nu.

Jag tror någon driver med mig, jag har otur efter otur efter otur. Känns som allt går emot mig den senaste tiden!idag har jag bråkat med skånetrafiken!Imorse var mitt tåg sent i 20 minuter, när jag skulle hem idah var det sent i 15 minuter, sen när det kom var de ett sånt litet tåg med 1888890002333 personer, så vi var en hel del som inte kom med och stog och skrek åt tågnissarna..tror jag skrek högst! Har för tillfället mycke ilska i mig eftersom jag är så stressad med allt.. haha men det var skönt att det kom ut! Stackars lokföraren såg helt rädd ut!! Men det var bara att vänta på nästa tåg..som också var sent!!!!Eftersom jag är så stressad med allt och är i en negativ period med massa otur så bör jag göra mig gladare!

Därför muntar jag upp mig själv med lite mia och klara :) Sen ska jag äta, duscha, plugga och packa!Fritid, var är duuuuu?? (förlåt om det blir väldigt mycke gnäll i bloggen på sista tiden, men jag måste ju skriva av mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0