OMG :)

Guuud! Nyss kommit hem! Idag har vi varit i huset och rivit som attans i trädgården, min mamma och pappa var också och fällde granar och pappa blev helt galen och jobba riiktgt fort, så fort nått var borta börja han på en annan gran igen haha!Ingen hängde med i hans tackt!! Love!!

Johanna och Alma kom också dit lite senare, även jonathans föräldrar! så det var stort besök i huset idag och mycket blev gjort !! tack alla för hjälpen!! Jag gillar när det går undan!!

Oj så fint det blev i trädgården, när alla dessa granar och skit kom bort blev det genast mycket ljusare inne i huset. Härligt!Huset är såååååååååååååååå fint nu och det blir bara finare och finare efter varje dag man varit där och jobbat!! Me so happy :)

Nu har jag duschat och stekt köttfärs!Det blir lassagne ikväll. Jonte tog över lite av matlagningsjobbet nu så jag får lite tid till skolan! Usch känner att jag inte riktigt hinner med skolan just nu, har så mycket att göra i skolan men även i huset och lägenheten! Men nu har jag skjutit på en del arbetet till skolan ett tag och det kan jag inte göra längre, så nu blir det plugg!!

Jag vet en som kommer sova gott i natt iaf :) Hoppas jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0