Stress.com

hej hopp!detta får gå fort! Attans vad mycket jag har att göra i skolan. har lagt så mycket energi på detta huset att jag nu är jättrestressad i skolan för att hinna med. Idag var jag till och med tvungen att hoppa öven en förelänsing (var ändå inte obligatorisk) för att hinna plugga allt som ska vara klart denna veckan. Det var inte det ända jag behövde göra idag. Har även städat massor för det behövdes verkligen!!jag hatar att plugga när jag känner att det är stökigt!så jag har vikit massa tvätt som har tvättats, plockat undan en massor och damsugat. Så det var min pluggpaus idag haha!Nu ska jag bara städa vardagsrummet sen ska jag sätta mig och läsa engelska igen..hmm kul!? Var även tvungen att hoppa över Tinas, Idas och min lång promenad idag!Får bli till helgen istället!!

Det roliga är att när jag är i huset och jobbar har jag ångest för jag vet att jag har så mycket att plugga och när jag är hemma och pluggar och inte är i huset har jag ångest för jag inte är i huset och jobbar..haha fattar ni? jobbig känsla det där!!

Ja det är mycket just nu känner jag, för mycket för min smak!!

För att detta inlägget inte ska bli allt för tråkigt bjuder jag på lite bilder på mig från österrike när vi var i wien :)




-Andrea du brännde dig nog lite på ryggen igår när du hade ditt linne på dig /Jonathan!
haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0