Alla hjärtans tramsdag.

Idag är det alla hjärtans dag. Enligt mig en väldigt konstig och onödig dag. Dels tycker jag att man ska visa lika mycket kärlek varje dag som alla andra dagar..inte i dag bara för att man måste! Sen känner jag för alla idag som kanske har förlorat någon dom älskar i exempelvis en bilolycka eller alla singlar där ute. En dag som denna är det nog extra många som känner sig ensamma och det tycker inte jag om. Jag är glad att jag har Jonathan, mer än glad! Men vi visar lika mycket kärlek och glädje i vårt förhållande som varje dag. Idag har vi "firat" alla hjärtans dag med att äta ett vanilj hjärta haha, det blev vår dag! Sen lika mycket kärlek och mys som alla andra dagar.
Idag har jag varit på en intervju och vänner..jag tror det gick vägen! Hon skulle mest bara ringa några referenser.. Nu ska jag inte lova för mycket men på dem så lät det som jag fick de.. Hmm jag återkommer i veckan.
Min älskade Tina klagar på mig att jag inte bloggat. Förlåt förlåt.. Den har inte hänt så värst mycket sedan jag blogga sist. Jag har tränat en del, jobbat en hel del och masserat en del. Alltså inget speciellt. Jag ska snart boka en träff med finaste Malin och Ida så vi kan prata mer om vår parisresa :)! Tack Tina för det fina vykortet!!
Idag har jag saknat Tina extra mycket. Jag vet inte varför men idag har jag till och med varit lite ledsen över att hon inte är nära mig. Nu känns det verkligen som om hon har varit iväg länge och jag tycker att det är hög tid att få åka ner och ge henne en sån stor bamsekram som hon är värld. Vi saknar henne jättemycket och Tina är en sån vän man ska vara rädd om brukar min mamma säga.
Jag är verkligen överlycklig som får ha den finaste och snällaste pojkvännen på jorden, även att jag har dom finaste och närmaste tre vännerna i mitt liv. Ida, Malin och Tina betyder så otroligt mycket för mig och jag är så tacksam för alla minnen och all den glädjen jag får dela med dem!
Jag vet att dessa tre vänner kommer alltid att vara mina närmaste. Vi stöttar alltid varandra, i vått och tort, vi har alla våra olika egenskapar och är alla bra på något extra som gör att vi blir ett perfekt team. Jag är så otroligt stolt över Tina som kämpar i Paris med en helt ny miljö, nytt språk och en helt annan kultur. Hon är grym och sköter sig utmärkt i Paris ska ni veta :) Våran lilla Tina är en riktig kämpe! Men FAN vad jag saknar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0