Uppdatering!

God morgon vänner! Här kommer lite uppdatering!

Torsdag: Jag ringde och friska mig, palla intelängre vara hemma men halsen busar fortfarande. På kvällen åkte jag till lund för att fixa lite viktiga papper. Mötta upp Jessica och Dino (katten) i hennes lägenhet, vi drack te och fika. Prata massor och skratta gott :). Glömde ta bilder men här kommer några gamla på oss!



Fredag: Jag var ledig och jontemyra likaså. Vi begav oss på äventyr till Malmö - xxxl lütz! Vi skulle egentligen till helsingör och myra men det var inget roligt väder. På lütz kände jag mig som hemma, vi brukar vara på de i Österrike! Hittade finfina saker som vi har kollat upp och ska köpa men igår hade dem inte grejerna på laer så vi köpte glödlampor och en toarullshållare.. haha varför inte? På kvällen blev det mys på Harrys. Jag var sjukt tankspridd eller nått eftersom jag hade bokat bort till 19.00 men var helt säker på att jag bokat till 18.30 så jag var där 18.20 och vänta på tjejerna..ringde dem sedan och var skit sur för dom inte kom i tid..haha men ja, det var ju jag som var i väldigt god tid! Förvirrad eller?? Det blev cider och god mat, efter de tog vi bussen till Malin och kolla Paris resor :) Och nu är det bokat! Paris 17 - 20 Mars! Tina vi koooommmeerrr :D

Idag är det jobb på schemat, min sista jobb helg på länge kommer detta bli och det känns underbart! NYA JOBBET KOMMER BLI NICE!!!

Trevlig helg alla glada och även ni som är mindre glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0