Den nya veckan inleds med bilder.

Hajsan på dajsan :)

I helgen har jag jobbat förfullt! Skönt att ha jobb och slippa gå runt hemma som vissai min klass får göra :(!
Igårkväll spenderades kvällen på Big Budda i stan med finaste Malin och Ida. Massa skratt och skoj som alltid. Ibland fick vi dämpa oss då alla tittade på oss när vi skratta så högt haha. På slutet var det så många som beställde "stekpannorsmat" så alla satt och hosta :D!! Ida avslöjade också lite hemligheter..de hade vi väntat på ;)!!haha

Vi tre planerar en jätterolig grej som vi ska göra nästa helg tror vi. Tyvärr kan vi inte avslöja detta just nu men ni får se i bloggen i helgen så det kommer avslöjas :) Sååå kul!

Nu kommer lite lite bildrer från hemmafesten i lund och från igårkväll :)
Vi börjar med festen i lund. Tyvärr är det inte så många bilder utan det är bilder på när vi fixar till festen så det är inget folk som kommit än. Sen när alla hade kommit glömde jag ta bilder..smart?



Kul att se fina vänner i från klassen igen :)

Nu bilder från igår! Det blev ingen på Ida då jag tog en bild på henne och hon skrek ut "TAAAA BOOORRTT DEEENN!!!" Haha Så ni får se Malin iaf :)



Så såg jag ut på kvällen. Ett skönt linne/tunnika, stor kofta, spets själ, jeans och självklart mina fina strumpor :)



Malin bus var på toppen humör :)

Nu ska jag iväg och träna sen kallar jobb!

tjaoouuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0