Hej Tina :)

Jag kan ju inte ta en bloggpaus nu när Tina har flyttat till Paris. Självklart ska du får följa vad som händer i Helsingborg och få reda på vad vi hittar på för skoj.

För ni andra som inte vet så mycket så ska jag börja berätta ifrån fredagen!

Fredag eftermiddag trillade Tina innanför dörren, jag bjöd på en helkroppsmassage i..hmm 1 och 1/2 timme haha?Och jag kan lova er att Tina njöt..fick knappt kontakt med henne, hon tyckte det var såå skönt! Jag blev självklart jätteglad!!Efter massagen gjorde vi i ordning oss för kvällens äventyr! Jontemyra var taxi och körde oss först till bion och hämta ut våra biobiljetter och sen hämta vi upp Malin och Ida hos Ida :) haha hängde ni med?
Jonte släppte av oss vid big buddha för att äta gid kinamat! Vi beställde mat och sedan blev det presentöppning. Malin fyllde år den 9:e december och av oss fick hon bio besöket, resturanbesöket och övenattningen på lyxhotellet Ida :)! Tjejerna överraskade mig med en examenspresent och Malin höll ett fint tal om hur stolta dom var över mig...
Böle som jag är blev jag tårögd och röd i huvudet! Så fina vänner!

Jag fick ansiktsbehandling i present och ska dit nästa om en vecka :) Sedan fick Tina sin avskedspresent. Ett kollegeblock som hon kan ha i skolan i Paris med massa bilder på oss tryckta på framsidan :) När hon kommer hem ska vi fyra sedan boka tid för att klättra på klättervägg i Helsingborg haha!Spännande! Så det var vår present.

Vi åt god mat och det blev som vanligt massa skratt! Efter maten gick vi och köpte biogodis :) Sen var det biomys. Vi såg filmen the tourist, väldigt bra och underhållande.. Fast tjejernq fick förklara hela filmen för mig efter haha, korkade jag!

Efter de gick vi hem till Ida och spela kort, åt godis och mös. Jag sömna sist av alla, ovanligt!Tror jag somna halv fyra och vakna åtta haha! Ida och jag är väldigt morgonpigga så vi "smög" ut haha, men tjejerna vakna och var lagom sura :S!! Efter vi fixat oss lite gick vi till Eh vid norrahamnen och käka frulle!

Sedan böla vi ett tag och sen gick jag och Tina till frissan och sen böla jag igen haha! Känslig jävel..jag vet!

Oj nu har jag lite bråttom!

Igår var jag med Ida, först var jag hos frissan igen och färga utväxten och klippte topparna, i söndes tog vi luggen! Sen shoppa jag och ida och luncha. Jag köpte underkläder, smink, en långklänning, en tröja och ett par skor! Nice!!

Folket där ute, jag är sååå nervös!Imorgon ska jag redova min kandidatuppsats med mikrogån inför massa massa massa folk!Jag måste lätt ha med mig något att dricka innan, top vodka? haha!Nått för att lugna mina nerver! Jag kommer svimma, spy och bajsa på mig samtisigt!

Nej det ska nog gå bra..

Sen på fredag är jag ARBETSTERAPEUT!!! Fattar ni de? Inte jag!! Jag tar min examen på fredag och om jag ska vara ärlig så gör jag det med väldigt blandade känslor! Mycket glädje och stolhet, självklart!Men även en känsla av rädsla och lite sorg. Sorg för att inte kunna träffa alla mina fina klassvänner, vem vet när vi ses nästa gång? Har ändå sätt dem nästan varje dag i tre år!!Eftersom vi var en liten klass så har vi haft väldigt kul ihop! Många minnen tr jag med mig. Jag känner rädsla för att min stora trygghetförsvinner! Nu väntar arbetsintervjuer, jobb och eget ansvar..nu väntar verkligheten! Jag ska ha mina egna patienter som jag ansvarar över...undersköterska yrken var ju ganska chill jämfört med detta!!Men jag ska nog klara mig!

Jag är nu redo för nyta utmaningar!Med både gjädje och rädsla!

Tina vi saknar dig!Jag återkommer med mer info!SOm sagt håll tummanra för mig imorgon!! Kram och puss och självklart massa kärlek till dig Tina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0