I detta nu.

Just nu lagar jag mat. Idag bjuder jag Jonathan på falukorv i ugnen med potatismos. Jag är inte så jätte förtjust i falukorv egentligen men någon gång då och då är det gott. Bli inte chockad utav mängden, haha. Jag brukar laga större portioner för att sedan kunna ta med mig som matlåda och ha som rester! Kom nyss på att jag inte behöver någon matlåda imorgon, skolan är ju slut :)....hmm!

Här ser ni hur "gott" det ser ut...nej det ser nog inte så roligt ut nu...sen när det är färg på och löken har fått färg så ser det godare ut. Även med potatismos, ketchup och sallad med avakodo till :)


Ni undrar säkert vad jag gjort idag. MYCKET IGEN!!

Har varit en sväng i Glumlsöv hos pappa (på morgonen), ansiktsbehandling (vääääldigt skönt), på systemet (Mycket trevligt), handlat mat på Ica (ett måste), städat igen? (gud vad man städar när man är ledig?), varit på apoteket och storhandlat haha ( köpte två stora påsar tamponger, killen i kassan fick en chock!!) Chattat med älskade Tina (Underbart!!)

Annars har jag sen bara hunnit med att små fixa och nu lagar jag mat.

Det var otroligt skönt att få vara hemma en vecka efter examen! Jag hinner vila ut en del och göra massa måsten! Underbart! Har hunnit med väldigt mycket denna veckan och det firades idag med en ansiktsbehandling som jag fick av tjejerna i examenspresent. Imorgon ska jag unna mig 1 timme och 40 minuter på Råå spa :) Tack jontemyra!!Present från förra året! Det blir ett lyxpaket som heter total avslappning..börjas med kurbad, helkroppsmassage och ännu en gång ansiktsbehandling haha! Som jag njuter av denna veckan :) Livet känns just nu kanon!!

Efter min massage imorgon kommer Ida hem till mig så ska jag massera henne :)
Sen ska jag laga lax haha, jag hinner verkligen planera denna veckan! Perfekt! En hel veckas ledigt borde man ha oftare!!

Nej nu kommer snart Jonte hem, han fick åkte tillbaka till jobbet innan. Efter att vi har käkat ska jag ge honom en helkroppsmassage på min bänk...kanske ska be jonte om en massage :)?
Sen blir det dusch och morgonrocksmys i soffan :) ME LIKE!!

Nej, maten kallar! Nu ska det göras potatismos!

Hejdå sötnosar, hoppas er dag har varit lika bra som min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0