Virvel.

Enda sedan jag har varit liten har jag haft en fet virvel mitt i luggen. Eller mitt i pannan kan man säga!Stolpskott kan vi kalla den!! Ibland när jag var liten hade jag raklugg och då stod den rätt ut haha, sen ibland hade jag sne lugg eller rak bena..då såg du ut som min virvel var slickad av en ko. Mycket trevligt! Jag tackar gudarna för att plattången finns för den har räddat mig och min lugg i större delen av tonåren, även nu i vuxenåren? Hjälp..vuxenåren...tiden går fort. I alla fall, nu till saken igen! fast jag får kämpa som en galning med denna plattången för att få ner min virvel så total vägrar den ibland att lägga sig till rätta!! Alla frisörer jag har gått till HATAR DEN!! haha

Här ser nu en fin skillnad på hur det kan se ut när virvel ligger perfekt på sin plats och när den vägrar!!

Börjar med tre bilder där den ligger som den ska :) På första bilden är jag överlycklig för den la sig som jag ville haha!





Här är bild på när den katastrof vägrar att ligga var den ska! Det är ju inte så att den sticker ut någon mm, nejdå...slå gärna till med 10 cm när du ändå är igång!!!!



Det kvittar om jag har haft lång snelugg eller kort..den har alltid placerat sig i mitten!!


( på bilden här nedan var jag nog 17 år tror jag :)



(tror jag fyllde 18 år här, hade kämpat med min virvel i timmar, men titta så deppi den gjorde mig när den la sig i mitten haha)




Oj, varnar för är vääääldigt gamal fjortisbild haha, men virvel hänger med i alla mina år...suck..






Ja ni ser och förstår. De flesta som känner mig har ju iaf sätt min virvel minst 1 gång :)
En vacker dag kommer jag bli sååå trött på den så att jag rakar bort den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0