Äntligen får jag säga det igen.

ohh jag är såå lycklig, så lycklig kan ingen vara!!Äntligen får jag säga och skriva "tränar röven av mig" eller nått sånt!! Var hos sjukgymnasten idag klockan nio, jag satt nervös i väntrummet (precis som ens första skoldag kändes det som) Var nervös om hur min rygg såg ut och om jag fick ett godkänt på att få börja träna igen!
När jag kom in i undersökningsrummet fick jag då klä av mig upptill och han tittade och kände..hmm sa han bara hela tiden!puhh jag var så nervös. Sen sa han att jag skulle lägga mig ner och göralite övningar, sen drog han i  min ryggrad som det är fel på och de knaka som bara den, jag skrek som en bäver haha, trodde han skulle döda mig. Sen säger han bara helt lugnt att han ska hämta lite elektricitet, jag trodde jag skulle dö haha och undrade som fan vad han skulle göra med den..!Jo du börjar han fixa och klista med små sladdar och sånt med min rygg och jag undra va fan han höö på med. han säger bara helt lugnt igen "ja, du ska få stötar längst hlea ryggraden som vibrerar extra mycket där du är skadad"



jag funderade då en kort stund om jag skulle hoppa upp och rymma där ifrån eller om jag skulle börja planera min begravning. Jag kan iaf säga att det var det obehagligaste jag någonsin gjort, värre än sugpropparna jag fick på ryggen. Man riktigt kände hur ens ryggrad fick stötar och skakade.. ouusscchhii..

jaja han tyckte iaf att ryggen såg ättre ut än förra gången men att det inte är helt läkt än, men det är så pass läkt att jag smått får börja TRÄNA IGEN:DDDDDDDD!! Men jag får inte cykla, spinna och göra övninbgar då jag böjer min rygg fram och bak som typ situps. Så han sa att träna ben och armar var helt ok!! Det är ju iaf nått, eller hur!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0