dagen.

idag när vi gick upp åt vi frukost, jonathan åt fil och jag åt en morot haha bra va :P!! Sen tvättade jag två maskiner tvätt, sen stack jag och jonathan till väla, jonathan fick fina kläder och jag fick mig en fin party väska och en jätte fin kofta med knappar i hela ryggen, sjuk snygg och cool!
Sen när vi körde hem stack vi inom ica maxi där vi köpte lite mat såklart :) När vi kom hem fick jag beskedet av pappa att de blir operation för henne på måndag så vi alla håller tummarna!!usch, man blir ju så orolig..tack för ditt stöd jonathan!!

Påkvällen blev det sedan räkor :) mm och goda va dom haha
Nu har jonathan åkt iväg med hans kompis, lillebror och ska titta på bilar som kör som idioter på väla!!Han ville att jag skulle följa med men nej nej jag hatar sånt, speciellt efter min olycka pallar jag inte se sånna snabba bilar!Usch!!
Innan följe jag med ibland men nu orkar jag inte s sånt mer....

men skönt att jonathan inte kör, han tittar bara, fast jag gillar ändå inte de..otäckt!!

Så de får väll bli en mys kväll för mig här hemma, imorgon ska jag till mina föräldrar hade jag tänk på dagen!

hmm får se om det är något på tv!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0