en skön dag med familjen.

go kväll goo kväll! Idag vakna jag seent, halv elva!! Jag som alltid går upp tidigt!!Hade såklart jätte ångest för det och började städa som en idiot haha. Sen körde jag till glumslöv  där mamma och pappa väntade på mig :) Åkte då till en skog där vi gick, vi skulle prova gå långt och backit för att se vad min rygg palla med, jag och mamma gick även med stavar!!
Sen körde vi till landskrona där vi hämtade upp syrran min som varit på kräft fest igår.

När vi kom hem satt vi alla :)hela familjen och snacka. Vi åt lax och sallad :D mm så gott!! Titta på lite fil och sånt mys, bara hade de bra tillsammans, älskar sånt! Jag hade dock vääldigt ont i ryggen hela tiden, så de betyder att jag fortfarande inte kan gå långt och snabbt. bajs bjas!

Nu är jag iaf hemma igen och ska jobba imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0