espresso house.

Igår var det en jätte mysig dag :)

Träffa min lilla Tina occh vi körde till Hyllinge där jag klippte mig, gick och shoppaa lite och köpte mig en fin kofta och lite sånt!

Kvällen sen körde jag och fisen ner till stan där vi åt på haket, efter de blev de mys på espresso house där jag och tina drack tjejlatte :D mm jätte gott och mysigt var det!Sen körde jag tina till sin prins och jag körde hem till min prins :) Så det blev en hel eftermiddag/kväll med Tinisen!



Hhaha en liten bild :D

Nu ska jag börja jobba om en timme!Jag är jätte trött idag, vet inte varför!!Eller jo kanske :) Jonathan och jag la oss ganska sent igår, kolla film och sen idag gick vi väll upp ganska tidigt och senare stack vi till Ikea som vi skulle gjort igår!Blev idag istället!Köpte lite nya blommor, galjar och en wok panna :P haha

Hörs senare gött folk, ha en bra daaag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0