Glasögonorm.


Igår när mina föräldrar var här var det riktigt mysigt, vi åt god mat som jag och jonathan hade lagat och sen tittatde vi på filmer från österrike, som vi skratta :) Saknar farmor och österrike så!
Inte roligt att hon är ledsen och ensam där nere i österrike och vi är alla här och är glada! Mamma ska ner till hösten får se om jag kan följa med!Hoppas hoppas!!


HAha denna bilden är från resen ner till Österrike, det var väldigt varmt och soligt så fick ha solglasögon på mig men jag såg ju inget på kartan utan mina glasögn så de fick bli såhär :)



Nä nu ska jag dra upp Jonathan från sängen, han kan sova huuur länge som helst och jag är alltid jätte morgonpigg :Dhaha


Jonathans sista semesterdag idag och jag jobbar kväll idag. Inget roligt väder  så då passar det bra att jobba tycker jag! :(

Hörs senare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0