god morgon :)

Vakna åtta idag, men tänkte att jag inte skulle gå upp så tidigt som jag alltid gör när jag är ledig eller jobbar kväll!!Jobbar ju faktiskt kväll idag ju!!Så jag somna om fför ovanlighetens skull och vaknade igen kvart i tio!Jätte skönt!!

Igår jobbade jag morgon med mian två favoriter :) så kul vi hade, bara skratta och tramsa!!Ikväll jobbar jag med den ena favoriten igen :)perfekt.

Efter jobbet igår körde jag hem och duscha och fixa mig lite för att träffa tina på stan!!>Där fika vi och gick och titta lite i affärer, ösregna hela tiden så mitt paraply var på plats!!Jag köpte faktiskt inget men tina köpte ett par jätte fina skor.

Ohh jag vill också ha nya skor, och jeans!!Hittar inget som lockar mig. Så jag får väll hålla ögonen öppna till jag hittar nått :)

Efter stan igår körde jag sedan hem till min lilla fis här hemma, vi titta lite tv och bara slappa :) Lagade bakadpotatis med massa sallad och tonfiskröra med majs :) mm de va gott!!

Nä nu ska jag koka havregrynsgröt med skivad banan och fryst hallon (finns inget godare och sååå nyttigt)
Lillgrisen sover ju fortfarande där inne...

Idag jobbar jag som sagt kväll så jag börjar 13.30- 21.00!!

tjaooo gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0