godmorgon där ute :)

Vakna halv åtta idag, sällan jag gör det när jag är ledig!!!Alltid alltid! Försökte väcka jonathan för jag ville gå upp, hade tråkigt!!Men den skiten kan inte ens en bomb väcka på morgonen, så sant så sant!!

Snygg min nya blogg är va :) Gör lite reklam för rosabandet, köp alla det är både fint och kan hjälpa andra!!Viktigt!!



Så här god såg och var min kvällsmat igår :) Havregrynsgröt med skivad banan och frysta hallon:) och så mjölk såklart!! Jätte gott och jätte nyttigt!!

Idag ska jag träffa tina vid tre, vi ska fika och jag har massa med nytt skvaller till henne :) hihi sånt gillar vi!
Sen på kvällen ska jag på bio med hjärtat mitt och kolla på mamma mia :) många som säger att den är bra, får se om jonathan gillar den hahaah :D
Vet inte om vi ska äta på haket innan??hmm får fråga han!

nÄ nu ska jag väcka den fisen som ligger och sover där inne med kudden över huvudet för att inte höra min musik :S

Han har det inte lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0