idag då.

Vakna imorse av att klockan ringde sju, fan tvätt tid!!!! Men varken jag eller jonathan palla så vi låg kvar ett tag och somna om haha :) Sen gick vi upp vid halv nio och la in tvätt!!Sen la vi oss igen :) så tröga är vi!!
Iaf, vi hann ju inte med all tvätt idag så det blev de ljusa idag och så tvättar jag mörkt på lördag :)
AHHAHA intressant va!?!?

Iaf, joinathan är på jobb nu, han började redan elva idag så slutar han åtta!!Skönt att han komme hem tidigare!!

Jag ska snart hoppa in i duschen, ska träffa tinis klockan tre, ta en fika (tjejlatte :D) och snacka lite skit eller nått!
Annars händer det nog inte så mycket mer idag tror jag..hmm tråkigt väder ju som vanligt!
Funderar på att försöka ringa sjukgymnasten igen, får ju inte tag på honom!!Vill veta när mitt träningsförbud upphör.
Är sååå sugen på att träna att ni inte anar så sugen jag är haha eller nått sånt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0