jag finns fortfarande.

ojojoj sorry :S skrev varken igår eller nu nått på dagen men jag har ahft fullt upp hela tiden..lovar!!

Jaha ska vi ta de lite snabbt då, i förrgår när jag kom hem från jobb så kolla jag och jonathan på p.s i love you..o fy fan jag skojar inte, jag grät som jag var en liten bebis som ville ha mat eller nått!!haha jag var helt tagen!!Guud så bra film, har tippsat halva välden om den nu!!Ett måste att se, jag vet många har redan sätt den och jag är lite efter, men har bara inte blivit så att vi sätt den :) Iaf sjukt bra film!!

Jaha och igår jobbade jag morgon, de va skoj haah tramsa mycket på jobb!!
hmm måste tänka.. vad gjorde jag efter jobb??shiiit minns seriöst inte, puhh inte ung mer!!

JaHA IDAG var jag iaf hos en såndär avslappnings nisse i landskrona som ska hjälpa mig med huvudvärken som jag alltid har, är inne på år nummer åtta nu!så efter de åkte jag till syrran min som var i glumslöv på besök hos våra päron, men dom jobba så det blev en syster dag!!mys mys, tramsiga som vi är höll vi på att tramsa :)som vanligt!!
Vi gick och handla färdig grillad kyckling och sen titta vi på massa tv och skratta!

Jag skulll ju egentligen på jobb fest idag, så får man reda på nu att det är inställt eftersom det regnar men men så är det!Tur att någon ringde mig iaf, tänk dom stackarna som står på gröningen nu med paraply och väntar haha gud va roligt om någon gör de hahah!

aja nu ska jag bara vila mig!! Imorgon är jag ledig ign, då blir de fika på stan med världens godaste latte och på kvällen är det bio med min käre sambo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0