Lite av igår :P

ohh gud vad dålig jag blivit på att skriva här :S sen jag kom hem från Österrike, innan skrev jag ju flera gånger per dag och nu bara typ en gång haha!Dåligt!!Ska bättra mig!!

Igår var jag ledig :) såå skönt!!Passade på att åka till glumslöv där mamma packade sin väska för stockholm. Det var ju fint väder så vi satt och sola lite i trädgården. Efter vi solat körde jag mamma till glumslövstation (haha långt!!!) Där mamma skulle trycka en tåg biljett till lund, men det gick inte!Den maskinen eller vad det nu heter, där man lägger i pengar var helt borta!!Så mamma skulle dra sitt kort men det gick inte för den maskinen var sönder haha!Mammsi fick panik men jag sa bara:
"luuggnn, du kan ju gömma dig på toaletten eller så kan du ju låtsas sova på tåget hela vägen till lund, de har jag gjort många gånger haha "

Mamma skratta lite och mena på att det kunde ju inte hon göra :P
Sen kom tåget och mama körde iväg mot lund och sedan till stockholm till våran släkt! Sen fick jag ett sms där mamma skrev
"thihii jag "sov" hela vägen till lund"  AHAHAHAH som jag skratta!!


Dette hade jag på mig igår om någon vill veta haha :P
Palla inte ta på mig det igen!

Randiga shorts: Ginatricot
Vit (ganska lång och stor t-shirt): Österrike (20 kr)
Vit sommar kavaj som man knyter och sånt :D : Österrike



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0