mamma mia, vilken fredag och sånt!

ja de var ju någon dag sen jag skrev haha, brukar ha mina små uppehåll från bloggen ibland :) Men jag har haft fullt upp hela tiden som vanligt :)

I fredes träffade jag först min vän tina på en liten fika och lite skitsnack :D haha Alltid vi två!! Mys mys
Efter de mötte jag upp jonathan på söder där vi hämta ut våra biljetter till bion (mamma mia).
Vi gick då till haket där vi satt ute och åt gott, mysigt va det!
Efter de gick vi till bion där vi såg mamma mia, det var väll en helt ok film, många säger ju att den är as bra (men enligt mig lite överdrivet). Den var väll charmig och lite rolig men det blev för mycket av de "goda" om man säger så, dom sjöng ju bra och de va kul att sitta och digga lite men efter en låt prata dom tre meningar sen sjöng dom igen. Så jag tyckte att en två låtar mindre inte hade skadat!Fast helt ok film!!haha nu ska jag inte prata om denna filmen mer!!!

Lördagen jobbade jag kväll och gjorde väll inte så mycket mer än det tror jag, titta lite fim med jonathan när jag kom hem vid halv tio tiden och sen var väll de det hela!!

Söndagen jobbade jag morgon, började 06.45. Efter jobb körde jag hem och togig enn sanbb duch för att sedan köra till minaa föräldrar. där mammsi min bjöd på kräftor :) mm så gottit!! Va där hela ettermiddagen och kvällen, råka somna lite och sånt :) social haah men men var ju trött!

sen körde jag hem till fisen här hemma, titta på Mr. & Mrs. Smith. Vi har sätt den för länge sen så vi tänkte vi kunde se den igen :)

Sen la vi oss gansa tidigt , eller jaha vid halv tolv..skulle båda upp och jobba tidigt idag.

sådär de va lite snabbt av min helg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0