mm sallad :D

Jaha då har man duschat och ätit lite rester från igår, denna gången utan bakpotatis så det blev bara sallad, majs och tonfiks :) men det är också gott!!


Nu ska snart jonathan iväg till sin mormor som bjuder honom och jonathans farmor på mat, synd att inte jag kunde följa med!!Men jobbet ropar på mig.

Har nyss tittat lite på mitt schema och min studiehandledning..börjar ju skolan igen på måndag!Ska bli skönt faktiskt!Läser ju till arbetsterapeut om ni inte vet de :)Trivs faktiskt jätte bra med det.

Jaha om en timme och en kvart så kör jag till jobbet. Slutar nio så det är inte säkert att jag skriver mer idag, börjar ju även 07.00 imorgon, slutar redan 14.00 så det är ju inte såå långt. Efter jobbet imorogn ska jag träffa emmy pemmy, vi ska nog sätta oss på hampan, hoppas det är fint väder!!

nixixpix, nu ska jag göra något annat en sitta vid datorn :) Ha en bra dag dör det tänker jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0