Några minuter.

Om några minuter slutar jag på jobb, sköönt!Har varit kaos på jobb idag, puhh helt slut!Men har även skrattat mycket!
Nu är jag jätte trött, ska köra hem till Jonathan och sen upp och jobba imorgon igen, imorgon börjar jag 06.45 och ska hämta Lars innan. 

Imorgon kväll kommer mamma och pappa hem till mig och jonathan :) Vi ska bjuda på hemmalagad pizza och se filmerna från Österrike!

Jag saknar farmor såå, känns så jobbigt att höra när hon säger att hon är ledsen, hela ens värld bara brakar ihop!Vill inte att hon ska vara ledsen!Vi ses till julen, ska försöka åka ner till hösten!
Hon är säkert glad snart igen, klart känns det ensamt när vi alla åker!Mammaoch pappa var ju där nere i nästan två månader och nu är det helt tomt, bara hon och katten!!Stackare, men hon mår nog bra snart igen!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0