Nyttig frukost och pyssel,prassel och pissel.

Jag vakna klockan nio idag av en jätte konstig dröm haha som jag skratta när jag vaknat, låg iaf kvar i sängen till halv tio och lyssna på musik :) skönt att bara kunna ligga kvar och inte vara tvungen att gå upp direkt. När jag väll kom upp på mina ben åt jag en nyttiig ffrukost, bilden här nere :) Efter de vattna jag blommor och fixa med disken och bytte lakan i sängen och sån annat lite pyssel och prassel här i lägenheten. Nu ska jag snart hoppa in i duschen.Idag ska jag jobba kväll med en rolig prick :) kommer bli kul!!



Min goda frukost beståd av kranvatten som är det bästa och godaste som finns, en nektarin som är min älsklingsfrukt tror jag :) Sen det vanliga som jag nästan alltid äter på morgonen, mjölk med (är du bikini klar) Cornflakes :) Sånna nyttiga havre eller va de nu är..haha!Gott iaf!!

Nä nu ska jag verkligen hoppa in i duschen, jag säger alltid de för mig själv, bestämmer en tid att klockan 11.30 ska jag duscha men det blir alltid senare!! JAG OCH PLANERA ÄR SOM SENAP I MJÖLKEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0