outfit och räkor?!



Så då var man hemma igen, var och fika med tina idag och detta var min outfit! :) trämsa mig på varje bild så de får ni ta haha!!

Vit tröja, röd och vit randig kavaj med stora vita knappar, svarta jeans, vita tygskor och en brun väska :)

Vi satt där läänge och titta på folk, ca två och en halv timme haha!Mysigt va de.
vi gick även in en sväng på ginatricot där jag köpte underkläder haha sällan, köpte en nagelfil på kicks också!

Nu ska jag äta knäckebröd igen :) Men denna gången ska jag lyxa till dom lite med ägg och räkor :D mm gott!
Jonte myra kommer säkert också hem snart men han har redan ätit på jobb. Imorgon skulle jag egentligen på en kräftskiva fest i halmstad men det blrv tyvärr inställt idag :( Så imorgon kvällblir det träffa tjejgänget :D mys mys, men innan det är det jobbet som kallar!!

nu ska jag äta min älskade räkor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0