rast.

Sitter på jobb nu, har rast!!Var precis ute i regnet och tog ut pengar..fy vilket väder jag och Jonathan har kommit hem till!!
Hoppas de blir fint snart igen!
Tio minuter kvar på rasten, ska passa ¨på att ta ett äpple :) Ganska lugn på jobb hittills, många som blivigt dåliga meddans jag varit borta!Dom har väll saknat mig för mycket haah!Alla på jobbet tyckte det var konstigt att jag kom redan eftersom min ryggskada men som jag sa till dom, får prova nu dessa dagarna annars får jag bli sjuksriven igen, något jag verklgien inte hoppas på!!
Snälla snälla rygg, palla jobba jag vill ha pengar och jag vill inte bara ligga hemma i sängen och deppa!!
Imoergon ska jag ringa min sjukgymnast och läkare och höra med dom om jag får börja träna igen, hoppas hoppas!Saknar de så, att inte bara kunna sätta sig på en cykel och cykla eller gå en lång promenad eller bara åka till friskis och träna med tina, vi som har så kul ihop där!Oj va jag längtar, hoppas jag får ett godkännande på att få träna!

Tråkigt och kanske onödigt inlägg, men något måste jag ju hitta på när jag har rast :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0