Ska vi ta en eller två cider?

haha då har jag haft en vilo dag från bloggen igen, blir ibland så att jag hoppar över en dag :)!Hoppsan

Iaf så igår jobbade jag kväll med min favorit :P vi skratta och tramsa och hade jätte kul på jobbet, underbart!Vi beställde stark stark asiatisk mat :) mm gott men shiiit vad det brände haha!

Efter jobbet igår körde jag hem till mitt hjärta, vi titta på tv och bara slappa och hade det mysigt med tända ljus. Jag somna tyvärr tidigt i soffan haha, helt slut.
Idag när klockan ringde sex ville jag bara slå kudden i huvudet och soman igen, men nix pix jag gick upp och körde till jobb. Nu är det ju slut på jobb sen, har ju fast där men eftersom jag pluggar har jag tagit tjänstledigt och kommer jag bara dit nu på helger och jobbar :) bra pengar då!!Så de va skönt att kunna säga hej och tack för mig, ses nästa helg. Ska inte jobba varje helg om ni tror de :)

NU har jag duschat och jonathan är och handlar lite mat, vi ska woka grönsaker och äta kyckling sen, får bli lite tidigare mat idag för vid halv åtta tiden ska jag vara färdig och klar och sitta nere i stan på Hampan med Emmy och emma :) ohh så mysigt och kul vi kommer ha!! Jätte fint väder idag också ju..härliga sol!!

Nä nu ska jag nog lägga mig och vila lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0