Tänker på dig.

Usch vilken jobbig kväll igår när pappa ringde och berättade! Men de klarar du, du har alltid klarat allt så bra och vi hoppas att det inte är något alvarligt! Jag vet du gillar inte sjukhus, men dom tar hand om dig ska du se!Och allt kommer bli bra igen, vågar bara inte tro något annat!! De kom bara så plötsligt och man blev så chockad!! ohh vad jag äslakr dig, något bättre finns inte än du!!

Vi tänker alla på dig och hoppas på att det bara är en liten infektion du har och inget mer!!Får se vad läkarna säger idag!Sjuksköterskorna lät ju positivt till de hela så det var ju skönt och kändes tryckt!!

Älskar dig min bästa bästa bästa och underbara!!

Skönt att jonathan trösta mig igår när jag var så ledsen, jag är så glad att du är min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0