today.

Kankse ska berätta lite om vad som hänt idag också när jag ändå är i farten :)
Jag jobba då morgon och sen efter jobb satt jag på personalmöte :S blää, man vill ju bara hem när man jobbat hela helgen!!

Sen när jag kom hem så har jag och jonathan varit i full fart hela tiden haha, vi har städat som idioter, vi fick ett sånt ryck! Så jag har just dammtorkat hela lägenheten och mnassa sånt behövligt :) Vi körde även på lite små ärenden, posta iväg mitt if grej från oklyckan så att jag får lite mer skade pengar och så köpte vi ett sånt ryggskydd/ ryggstöd till mig, som jag behövde!!hAR Det på mig nu, faktiskt ganska bra tycker jag, stödjer bra och värmer så de kan jag har nu om jag får börja träna och när jag jobbar kan jag också ha de på mig. Imorgon är det en stooor dag för mig!! Ska äntligen få reda på om jag får ett godkännande på att börja träna igen efter skadan. Jag har ju fortfarande väldigt ont men jag får ju ta det lugnt och nu har jag ett skydd över hela ryggen också ju!!

Ska bli skönt att nissen ska kolla på ryggen imorgon igen och vi alla håller väll tummarna för att han säger "vad väntar du på?stick och träna :)"

hoppas hoppas.....

Nu ska jag snart börja med maten, ikväll blir de spenat :)MMMMMMM...love it!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0