dålig stil och besviken

Men glad ändå :)

Jag och jonathan åkte alrdig till julskyltningen men vi ville ändå göra något mysigt, så vi boka bord på harrys i helsingborg!
Och vilken besvikelse haha, nu skrattar vi bara åt det!! nu skriver jag upp några punkter som var negativt:
* vi fick ett bord precis vid några mega fulla affärsmän (skrek och sjöng hela tiden)
* vi fick vänta 20 min innan vi fick beställa (sånt brukar ju ändå gå fort...
* vi fick vänta en timme innan vi fick våran mat (jonathan hade då redan druckit upp sin öl...)
* de glömde våran förrätt (vitlöksbröd, vi fick maten direkt men var så hugriga då så vi palla inte säga till haha)
jag och det var vår kväll haha smaklig måltid på det!!

Maten var ju väldigt god och vi sa ju sen när servitrisen kom igen att vi faktiskt var besvikna på att de missat våran förrätt haha oj vad de skämdes och de sa förlåt säkert 100000000 gånger :) kul va de


nu ska vi mysa framför tv:n i soffan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0