Det gick ju bra, fast fick ju sjunga :S

haha shit alltså! Idag ställde jag klockan på 07.15 och fixa mig lite så jag såg lite piggare ut :P eftersom jag skulle göra en ADL bedömning på en patient på helsingborgs sjukhus.

ADL bedömingen gick bra, men patienten var dansk så jag hade svårt att förstå vad han sa ibland, men de gick bra..haha fick nicka lite då och då :S uopsii
Iaf..sen skulle jag precis säga hejdå och ta min jacka och gå, så kommer de in ett lucia tåg (patienter i rullstolar kom in rullade med läkarrockar på sig och gjort sin egna stjärgosse hattar :P) haha dom var så söta och duktiga, men ni trror inte att även JAG får ett sånghäfte i handen och ska då gölja med denna fem personerna till nästa avdelning och sjunga....katastrof...sjunga är ju inte min bästa sida haha och dom undra nog vem jag var som stod där mitt i allt, röd i huvudet, trött för jag varit på fest igår och mörka kläder :S haha tyckte mest det var jobbigt och pinsamt,..men men vad gör man inte för att patientern ska få lite julmys..de är det ju värda!

nu ska jag vila mig lite här hemma för att sedan köra till landskrona och göra lite hemligheter där och till sjukhuset.

hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0