En Andrea Lista och en brun banan :S!

puhh känns som jag har hur mkt att fixa innan jag åker, vilken stress haha!! Nu har jag iaf pluggat och de borde jag ju egentligen fortsätta med, men ska även städa, packa och massa massa annat...vet inte riktigt vart jag ska börja :S jag och mina beslutsångest! Jag tror att jag ska börja med att skriva en lista och sen stryker jag efterhand :)En riktig Andrea lista!perfekt..

Sitter och tittar just nu på en jätte brun banan..funderar på att äta den men jonathan har lurat mig om de dära bruna bananerna och vet inte riktigt vad jag ska tro nu:S

"Jonathan- Andrea vet du varför bananerna blir så bruna?
Jag- ehh mm, för att det är mogna
Jonathan- haha nej Andrea, det är små små levande djur som kryper in i banen och lever där
Jag- mm eller hur, nu lurar du mig som vanligt...
Jonathan- Nej nej jag lovar de har jag läst om!!
Jag- Seriöst, fyy vad äckligt, ska aldrig mer äta brun banan!!
Jontahan- Haha du e söt
Jag- ehh va?
"

Kommentarer
Postat av: Eva

Brun banan är en övermogen banan, alltså inget farligt, bara en massa sumpig och kladdig. Inget gott allts!

2008-12-19 @ 11:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0