Fullt ös.

ouuppssii..har inte skrivit idag men har verkligen inte hunnit!Gick upp 07.00 med jonathan min och börja tvätta..sen har vi tvättat hur mkt som helst, nu är han på jobbet och jag har fortsatt med städning här hemma :) jag vill ha de rent och fint när jag åker, men jonathan är ju hemma så det är lungt! haha ska bara tala om för er att det just nu hänger tvätt i hela lägnehheten!! all tvätt fick inte plats i torkskåpet och tummlaren så vi har ett tvättställ här uppe..men de gick ju sönder så klart....så nu hänger det lakan på dörrar och stolar :D..men va fannn..smällar man får ta!

Nej nu måste jag forsätta fixa...har lite brottom idag känner juag.
Klockan 15.30 ska jag vara hos ortopeden för min rygg, mamma ska också med :) sen ikväll klockan 19.00 ska jag ut och äta med Ida och Tina,mys myus.. efter de kommer malin och så ska vi fika :D


frågan är när jag ska hinna packa och ladda ner musik..åker ju imorgonbitti :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0