ingen bra rubrik!?

sådär, då har man köpt lite fler julklappar :) snart klar och det är ju skönt! Jag och jonathan var även och handlade på ica maxi, köpte massa sallad och grovt bröd osv..ikväll ska jag äta sallad med räkor och grovt bröd och jonathan ska äta sallad fast med grillad kyckling och bröd :) ska bli gott gott, hoppas bara jag har lust att äta då..har inte fått i mig mkt mat de senaste dagarna..men de går väll över!

Imorgon ska jag och jonathan ha vårat egna lilla jubord, jag åker nämligen till österrike på lördag till min farmor (firar alltid julen där). Jonathan jobbar kväll onsdag, torsdag och fredag så de är sista chansen imorgon :) så de ska bli gott och mysigt att fixa lite här hemma, duka upp fint osv!

Nu diskar flitiga jonathan så jag tänkte gå en runda med vattenkannan :P

just nu denna stunden känns det lite, lite bättre..så håll tummarna så att min kväll blir bra och att jag får en natt med sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0