konstig känsla.

usch, har en jätte konstig känsla i mig :S Åker hem på tisdag (på morgonen), kommer sakna farmor i österrike så sjukt mycket och jag hatar att lämna henne för hon blir så orolig och ledsen..samtidigt längtar jag hem till jonathan! så ska jag flyga själv :S jag som hatar flyga!!Om någon annan är med kan jag skoja bort det och skratta lite åt min rädsla...men vem ska jag nu skratta med haha? mamma, pappa och theresa stannar hos farmor i österrike en vecka till så därför flyger jag själv :S usch stackars farmor är helt ensam snart igen..fast hon har ju katten maxii..men ändå!

usch har massa obehagliga tankar i huvudet och en jätte konstig känsla, på ena sättet vill jag åka hem och på andra inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0