såhär ser min dag ut.

Jonathan och jag har segat hela morgonen och bara skrattat och tramsat med varandra, vi är helt sjuka ibland haha!
Men nu ska vi ta tag i våra liv och börja städa :) sen ska jag köra till glumslöv och jonathan till jobba. I kära glumslöv ska jag till mamma och pappa :) mammi och jag ska till plantaget och köpa lite där, sen ska vi kasnke en sväng hem till jonathans och min lägenhet och sen nog till glumsöv igen haha :) där ska jag nog vara resten av kvällen och åker väll hem först vid 22.00 tiden eller nått, så blir ju inte så mkt inlägg idag :/ men men...

ska sen en vacker dag även lägga in lite roliga bilder som jag inte lagt upp än...spännande va!!En stor hemlighet kan bli till verklighet, eller hur jonathan HAHAHA!!

nää slut för mig

tjoohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0