Who cares about a broken heart?

Tårar tårar hit och dit....Nu har jag tänkt på olyckan och allt annat jobbigt runt omkring som bara gör livet svårare helt enkelt och varit jätte ledsen, men en vacker dag ska väll denna jobbiga period i mitt liv bara vara ett litet minne får jag hoppas!

Nu ska jag titta på 2 1/2 man :) de e skoj tycker jag!Så då blir jag lite gladare får jag hoppas..
Imorgon är iaf en bra dag tror jag :) Först skag träna med jonathan på morgonen (jah hoppas min rygg pallar) och på kvällen ska jag träffa Emma :) så de ska bli skoj! Innan Emma kommer blir det väll en del plugg tror jag ...


Nä nu börjar mitt pogram snart..tjaoouutjaoouu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0